reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Chlaďovci

Chlaďovci

Bloger 
  • Počet článkov:  107
  •  | 
  • Páči sa:  1x
reklama

Rôzne

Prišla jar, zasaď špak, vyrastie ti cigaretovník

Chlaďovci

Prišla jar, zasaď špak, vyrastie ti cigaretovník

Fajčiari sú ľudia, ktorým veľmi nerozumiem. Teda, nerozumiem tomu, prečo fajčia. Možno je to preto, že som si neskúsila zapáliť prvú cigaretu v tom správnom veku. Alebo som nebola v správnej partii. Alebo som jednoducho suchár. Teraz už na to aj tak neprídem. Netrápi ma to a ani by som sa tým nezaoberala, nebyť fajčiarov - záhradkárov.

  • 5. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 520x
  • 16
Teta Majka

Chlaďovci

Teta Majka

Medzi Kysuckým Novým Mestom a Žilinou je miesto, kde skoro každý deň postávajú počerné slečny a stopujú kamióny. Prešľapujú v červených lodičkách a leopardích elasťákoch, prstami si prečesávajú peroxidové hrivy a dúfajú v čo najvyšší zárobok za čo najkratší čas. Často som sedávala v autobuse, ktorý prechádzal okolo, pozornosť som im však veľmi nevenovala. Až raz...

  • 25. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 506x
  • 5
Nasrdený článok dojčiacej ženy

Chlaďovci

Nasrdený článok dojčiacej ženy

Pre informáciu...

  • 22. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 295x
  • 112
Neplánovaný záťažový test USB-kľúča

Chlaďovci

Neplánovaný záťažový test USB-kľúča

...alebo keď realita prekoná marketingové reči.

  • 2. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 830x
  • 20
reklama
SkryťZatvoriť reklamu