reklama

Sebaobrana po jamajsky

Ako by na Slovensku obišiel zlodej, ktorý sa vláme do domu a zbraňou ohrozuje šesťčlennú rodinu? Určite o čosi lepšie, ako pri podobnom pokuse na Jamajke.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

V utorňajšom vydaní denníka The Gleaner sme objavili zaujímavý článok. Posúďte sami...

Čestné vyznamenanie pre statočnú matku

V skorých ranných hodinách dňa 2. júna sa do domu Marcie Sutherland-Bailey vlámal ozbrojený zlodej. Matka piatich detí usúdila, že najlepšou obranou proti násilníkovi bude útok. Vykonala ho veru s razanciou a bez zaváhania.

Napriek tomu, že vlamač držal zbraň pri hlave jej sedemnásť ročnej dcéry, pani Sutherland-Bailey švihla mačetou tak účinne, že mu spôsobila smrteľné zranenie.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"Keď nad tým spätne rozmýšľam, hovorím si - Bože, skutočne som to vykonala?" povedala mohutná pani Sutherland-Bailey pre The Gleaner. "Ale som šťastná, že mi Boh dodal odvahu."

Za toto hrdinstvo jej bolo počas včerajšej slávnosti pri príležitosti dňa Národných hrdinov udelené Čestné vyznamenanie za statočnosť. Preberanie ocenenia z rúk najvyššieho guvernéra sprevádzal neutíchajúci potlesk.

Neskôr zdôraznila, že nerada používa násilie. Keby sa však opäť ocitla v podobnej situácii, zareagovala by rovnako. "Ak by som musela ochrániť seba a moje deti, áno, urobila by som to opäť," povedala.
V súčasnosti pani Sutherland-Bailey navštevuje bakalárske štúdium učiteľstva na Northern Caribbean University v meste Manchester.

SkryťVypnúť reklamu
reklama


Čo by na to povedala Beatrix Kiddo? :)

Chlaďovci

Chlaďovci

Bloger 
  • Počet článkov:  107
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu